O nas

Piotr Powązka

Kto stworzył ERATRUST?

Piotr posiada prawie 16 lat doświadczenia w sektorze finansowym i technologicznym z sukcesami w zarządzaniu projektem w środowiskach umów komercyjnych i rządowych oraz ochrony danych. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pracował m. in. dla Xerox, w którym odpowiedzialny był za optymalizację procesów zarządzania umowami oraz ich tworzenia na poziomie lokalnym i globalnym wraz z analizą ryzyka komercyjnego i finansowego. Zarządzał również funkcją kontroli wewnętrznej i zgodności eliminując naruszenia i luki, w tym analiza ryzyka, testowanie i modelowanie procesów. Organizator i członek Komisji Etycznej Xerox.

Wcześniej odpowiadał za zarządzanie kontraktami i procesami oraz analizę biznesową w the Royal Bank of Scotland (dawne ABN Amro). Zarządzał wszystkimi aspektami funkcji usług i katalogów KPI, przygotowywania umów wewnątrzgrupowych oraz podejścia do kwestii prawnych i podatkowych (ceny transferowe) dla rozwijającego się globalnego centrum kompetencyjnego grupy RBS. Członek Rady IACCM (International Association for Contracts and Commercial Management) dla Europy Centralnej i Wschodniej (pro-bono) od wielu lat promujący międzynarodowe standardy i najlepsze praktyki umowne i handlowe. Jest również członkiem International Association for Privacy Professionals (IAPP), organizacji promującej bezpieczeństwo infrastruktury i danych.

Główne obszary ekspertyzy: zarządzanie umowami, modelowanie i mapowanie procesów biznesowych, kontrola wewnętrzna i zgodności (w tym audyt RODO/ePrivacy), Service Level Agreement, bezpieczeństwo informacji ISO 27001, wdrożenie systemów typu CRM, ERP, obiegów dokumentów i CLM, usługi globalne.

Wybrane projekty:

Program poprawy obsługi klienta – wielowymiarowy projekt poprawy procesów w całej organizacji: usprawnienie i automatyzacja zarządzania umowami i procesami oraz doskonałości operacyjnej (nowe procedury oraz matryce decyzyjne, zmiany SAP i IT, wdrożenie IVR, generator umów, ujednolicenie i uproszczenie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej).

Intercompany Contracting Framework: Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie organizacyjnych uwarunkowań umownych i systemu informatycznego przez dostosowanie zasad zawierania umów między wieloma podmiotami prawnymi na całym świecie w celu świadczenia usług offshoringowych w zakresie ograniczenie ryzyka regulacyjnego AML i wycieku VAT.

Audyty i wdrożenia RODO na poziomie procesu biznesowego oraz organizacji w sektorze FMCG i technologicznym: Przegląd zidentyfikowanych lub identyfikacja nowych procesów przetwarzania danych osobowych w zakresie zgodności z RODO. Doradztwo w zakresie zmian technologicznych, procesowych, dokumentacyjnych i organizacyjnych wraz z opracowaniem zaleceń poaudytowych.

Wdrożenie systemu poprawy i zarządzania produktywnością oraz wydajnością pracy wraz z mapowaniem procesów bankowych (AML, KYC, etc.) na podstawie oszacowań czasowych, wyników systemowych lub stopera i chronometrii, kompletna analiza procesów end-to-end.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Pomagamy w procesach cyfrowej transformacji, ochronie danych osobowych oraz prywatności (RODO), a także w zarządzaniu umowami (contract management) oraz modelowaniu procesów BPM. Nasze doświadczenie pozwala nam w pełni rozumieć potrzeby naszych klientów i ich cele biznesowe oraz zapewnia wdrożenie najbardziej odpowiedniego rozwiązania.
Spersonalizowane podejście
Troska o dobro klienta sprawia, że zawsze poszukujemy optymalnego rozwiązania dla danej firmy lub projektu.
Doświadczenie
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pracy dla wielkich firm i zrealizowane dla nich wewnętrzne projekty. Działamy w profesjonalnych stowarzyszeniach o międzynarodowym zasięgu, np. IACCM i IAPP.
Interdyscyplinarność
Łączymy wiedzę techniczną, operacyjną, umiejętności handlowe i negocjacyjne oraz z zakresu regulacyjnego i prawnego.
Wysoka jakość pracy
Stale poszerzamy swoją wiedzę, by nie tylko być na bieżąco, ale i wyprzedzać dostępny na rynku know-how.
Szeroka współpraca
Stawiamy na zaangażowanie, pasję, etykę i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań, dostępność oraz współpracę zarówno z klientem, jak i z naszymi zaufanymi partnerami.
Wartości
Uczciwość, spójność, szacunek, odpowiedzialność, klient i jego potrzeby, doskonalenie - to wartości, którymi kierujemy się, realizując projekty.

W szybko zmieniającym się otoczeniu prawnym świata biznesu

staramy się być przewodnikiem dla naszych klientów, zapewniając doradztwo w zakresie:
ochrony danych osobowych i informacji (RODO)
zarządzaniem komercyjnym i zarządzaniem umowami
kontrolą wewnętrzną, compliance, zarządzaniem procesami, strategią, budowaniem rozwiązań w zakresie procedur, dokumentacji, procesów biznesowych i implementacji technologii IT wspierającej te obszary

Prędkość biznesu rośnie. Tylko zmiana jest stała. Nagrody - a zarazem ryzyko - nigdy nie były wyższe.

Aby odnieść sukces w tym nowym świecie, firmy muszą przyjąć nowe podejście do zarządzania relacjami, które napędzają biznes. Kontrakty, procesy oraz zgodność są podstawą tych relacji oraz ich utrzymania.

Szukasz solidnego partnera dla swojej firmy?

FreshMail.pl